γνωρίστε μας.

η ομάδα μας

Άντζελα Αβράμπου

επιστημονική υπεύθυνη

Απόφοιτος Φ.Π.Ψ κατεύθυνση ψυχολογίας - Εθνικό Καποδιστριακό Πανεπιστήμιο Αθηνών
Μεταπτυχιακό δίπλωμα ειδίκευσης στις κλινικές δεξιότητες με βάση το Γνωσιακό Αναλυτικό Μοντέλο Ψυχοθεραπείας – Ινστιτούτο Γνωσιακής Αναλυτικής Ψυχοθεραπείας.
Μεταπτυχιακό πρόγραμμα εξειδίκευσης «ΕΙΔΙΚΗ ΑΓΩΓΉ: Μαθησιακές Δυσκολίες (Δυσλεξία, Δυσαριθμησία, Δυσορθογραφία), Διαταραχές Συμπεριφοράς, Διαταραχή Ελλειμματικής Προσοχής-Υπερκινητικότητα, Αισθητηριακές – Κινητικές Αναπηρίες, Νοητική Υστέρηση, Αυτισμός, Ψυχικές Διαταραχές παιδιών και εφήβων, Ψυχοπαιδαγωγική αντιμετώπιση, Συμβουλευτική Γονέων» - Κέντρο μελέτης ψυχοφυσιολογιάς Εθνικό Καποδιστριακό Πανεπιστήμιο Αθηνών
MBA-ALBA Business School
Συντονίστρια ομάδων CYGNET
Εκπαίδευση στην εντατική αλληλεπίδραση
Εκπαίδευση στις κοινωνικές ιστορίες
Πιστοποιήση σε χορήγηση ψυχομετρικών εργαλείων

Στέλλα Χατζηχρήστου

ψυχολόγος - ψυχοθεραπεύτρια

Ψυχολόγος, Απόφοιτος Παντείου Πανεπιστημίου Αθηνών
Μεταπτυχιακό δίπλωμα ειδίκευσης στις κλινικές δεξιότητες με βάση το Γνωσιακό Αναλυτικό Μοντέλο Ψυχοθεραπείας – Ινστιτούτο Γνωσιακής Αναλυτικής Ψυχοθεραπείας.
Μεταπτυχιακό πρόγραμμα “Διασυνδετική Ψυχιατρική Απαρτιωμένη φροντίδα Σωματικής και Ψυχικής Υγείας” – Ιατρική σχολή Πανεπιστημίου Αθηνών.
Πρόγραμμα συμπληρωματικής εξ αποστάσεως εκπαίδευσης στις Μαθησιακές Δυσκολίες – Δυσλεξία –Εθνικό Καποδιστριακό Πανεπιστήμιο Αθηνών
Συντονίστρια ομάδων

Άντζελα Ρεσίτη

λογοθεραπεύτρια

Απόφοιτος Τμήματος Λογοθεραπείας, Α.Τ.Ε.Ι Πατρών

The GET permission Approach to Feeding

Το παιδί με δυσκολίες στην Αισθητηριακή Επεξεργασία. Από το πρόβλημα στην λύση.

Εκπαιδευτικό πρόγραμμα: Γενική θεματολογία ψυχικής υγείας παιδιών και εφήβου, διάρκειας 30 ωρών

Βασικό Σεμινάριο MAKATON

Πρωτόκολλο M.O.R.E: Ενσωματώνοντας το στόμα με αισθητηριακές και στασικές λειτουργίες 

Βασική Εκπαίδευση στην Εντατική Αλληλεπίδραση 

Πρόγραμμα Ψυχοεκπαίδευσης cygnet  

Κοινωνικές Ιστορίες 2.10 

Κύκλος εκπαιδευτικών- εποπτικών σεμιναρίων διάρκειας 50 ωρών

T.E.A.C.C.H

Αναπτυξιακό προφίλ κοινωνικής επικοινωνίας – Το μοντέλο των κύκλων.

Teaching functional speech to non-verbal individuals with autism and related disabilities: Applied behavior analysis (A.B.A) and oral placement therapy (O.P.T).

Διαταραχή του φάσματος του αυτισμού: Διαχείριση της συμπεριφοράς και αυτογνωσία

Εισαγωγή στην παιδιατρική/ αναπτυξιακή δυσφαγία 


Κωνσταντίνος Τσακίρης

εργοθεραπευτής

Εργοθεραπευτής, Απόφοιτος Α.Τ.Ε.Ι Αθηνών
Εκπαίδευση στην Παιδιατρική Εργοθεραπεία
Επιστημονικός συνεργάτης στο τμήμα εργοθεραπείας του γενικού νοσοκομείου Ασκληπιείο Βούλας
Εκπαίδευση στη μέθοδο TEACCH
Εκπαίδευση στην Λειτουργική Αναπτυξιακή Οπτομετρία
Xρήση του Αναπτυξιακού Ερωτηματολογίου Προσαρμοστικής Αντίδρασης, ΠΡΟΣΑΡΜΟΓΗ-ΠΡΑΞΗ-ΠΡΟΣΕΓΓΙΣΗ.
Εκπαίδευση στη μέθοδο WILBARGER
Πρωτόκολλο M.O.R.Ε
Εκπαίδευση στην Αισθητηριακή Ολοκλήρωση.

Ελένη Δανιηλίδη

ψυχολόγος, ειδική παιδαγωγός

Απόφοιτη Πρόγραμμα Ψυχολογίας ΕΚΠΑ,
Μεταπτυχιακές σπουδές "Συμβουλευτική στην Ειδική Αγωγή, εκπαίδευση και την υγεία", Πανεπιστήμιο Θεσσαλίας

Μαρία Συλίκου

λογοθεραπεύτρια

Τμήμα λογοθεραπείας, Τεχνολογικό Ίδρυμα Δυτικής Ελλάδος (Πάτρα)

Κατερίνα Νικολάου

λογοθεραπεύτρια

Λογοθεραπεύτρια, Απόφοιτη Τμήματος Λογοθεραπείας Α.Τ.Ε.Ι Καλαμάτας.
Εκπαίδευση στο πρόγραμμα"Palin PCI"
Βασική εκπαίδευση στη μέθοδο "Εντατική Αλληλεπίδραση"
Βασική εκπαίδευση στη μέθοδο "Κοινωνικές Ιστορίες 2.10
Βασικό σεμινάριο γλωσσικού προγράμματος ΜΑΚΑΤΟΝ
Εκπαίδευση και εξειδίκευση στην Ιπποθεραπεία, Επιστημονική εταιρεία θεραπευτικής Ιππασίας και Ιπποθεραπείας Ελλάδος.
Εκπαίδευση με θέμα ''Δομημένη Εκπαίδευση TEACCH''.
Eκπαίδευση με θέμα ''Βασική Κατάρτιση στο PECS''
Εκπαίδευση με θέμα ''Δυσφαγία και Τραχειοστομία'' Διεπιστημονική Προσέγγιση, Διάγνωση- Θεραπεία.
Εκπαίδευση με θέμα ''Λογοθεραπεία και διαταραχές Αυτιστικού Φάσματος''

Ένκα Σέβο

εργοθεραπεύτρια

Παιδιατρική Εργοθεραπεύτρια, Απόφοιτος Τμήματος Εργοθεραπείας, Α.Τ.Ε.Ι Αθηνών

Εκπάιδευση στην χρήση του αξιολογητικού εργαλείου «Προσαρμογή-Πράξη- Προσέγγιση» (ΠΡΗ). 

Εκπαίδευση στην χρήση του ανιχνευτικού εργαλείου αυτισμού MCHAT R/F.

Βασικές γνώσεις νοηματικής γλώσσας 

Κύκλος σεμιναρίων στην Παιδιατρική Eργοθεραπεία

Εκπάιδευση στην μέδοδο Pivotal Response Treatment (PRT)

Α.Ο2: Αισθητηριακή Ολοκλήρωση. Αξιολόγηση Δυσλειτουργιών

Α.Ο και Αρχές Θεραπείας

Α.Ο1: Αισθητηριακή Ολοκλήρωση. Η Νευρολογική Βάση και οι Λειτουργικές Εκδηλώσεις

«Αυτισμός και παιχνίδι»

Πωλίνα Αναγνωστοπούλου

ψυχολόγος

Ψυχολόγος, ΑπόφοιτοςΤμήματος Ψυχολογίας, Αριστοτέλειο Πανεπιστήμιο Θεσσαλονίκης
Μεταπτυχιακό στη Διατομικη Δημιουργική Θεραπεία και Ανθρώπινη Ανάπτυξη, ΙΑΤΒΑ Βαρκελώνη
Εκπαίδευση στη κλινική ψυχοπαθολογία, Αιγινήτειο Νοσοκομέιο
Εκπαίδευση στη διάγνωση, αποκατάσταση και συμβουλευτική ατόμων με μαθησιακές δυσκολίες

Χριστίνα Μπαλή

ψυχολόγος

Ψυχολόγος, ψυχοθεραπεύτρια

Π.Φάληρο: Λ.Αμφιθέας 103, 1ος όροφος τηλ. 210 9849078

  • Facebook