γνωρίστε μας.

η ομάδα μας

 

Άντζελα Αβράμπου

ψυχολόγος,  επιστημονική διευθύντρια

Ψυχολόγος - Τμήμα Ψυχολογίας-Εθνικό Καποδιστριακό Πανεπιστήμιο Αθηνών 
Εκπαιδευτικός - Φ.Π.Ψ - Εθνικό Καποδιστριακό Πανεπιστήμιο Αθηνών
Μεταπτυχιακό δίπλωμα ειδίκευσης στις κλινικές δεξιότητες με βάση το Γνωσιακό Αναλυτικό Μοντέλο Ψυχοθεραπείας – Ινστιτούτο Γνωσιακής Αναλυτικής Ψυχοθεραπείας.
Μεταπτυχιακό πρόγραμμα εξειδίκευσης «ΕΙΔΙΚΗ ΑΓΩΓΉ: Μαθησιακές Δυσκολίες (Δυσλεξία, Δυσαριθμησία, Δυσορθογραφία), Διαταραχές Συμπεριφοράς, Διαταραχή Ελλειμματικής Προσοχής-Υπερκινητικότητα, Αισθητηριακές – Κινητικές Αναπηρίες, Νοητική Υστέρηση, Αυτισμός, Ψυχικές Διαταραχές παιδιών και εφήβων, Ψυχοπαιδαγωγική αντιμετώπιση, Συμβουλευτική Γονέων» - Κέντρο μελέτης ψυχοφυσιολογιάς Εθνικό Καποδιστριακό Πανεπιστήμιο Αθηνών
MBA-ALBA Business School
Συντονίστρια ομάδων CYGNET
Εκπαίδευση στην εντατική αλληλεπίδραση
Εκπαίδευση στις κοινωνικές ιστορίες
Πιστοποιήση σε χορήγηση ψυχομετρικών εργαλείων

Στέλλα Χατζηχρήστου

ψυχολόγος - ψυχοθεραπεύτρια

Ψυχολόγος, Απόφοιτος Παντείου Πανεπιστημίου Αθηνών
Μεταπτυχιακό δίπλωμα ειδίκευσης στις κλινικές δεξιότητες με βάση το Γνωσιακό Αναλυτικό Μοντέλο Ψυχοθεραπείας – Ινστιτούτο Γνωσιακής Αναλυτικής Ψυχοθεραπείας.
Μεταπτυχιακό πρόγραμμα “Διασυνδετική Ψυχιατρική Απαρτιωμένη φροντίδα Σωματικής και Ψυχικής Υγείας” – Ιατρική σχολή Πανεπιστημίου Αθηνών.
Πρόγραμμα συμπληρωματικής εξ αποστάσεως εκπαίδευσης στις Μαθησιακές Δυσκολίες – Δυσλεξία –Εθνικό Καποδιστριακό Πανεπιστήμιο Αθηνών
Συντονίστρια ομάδων

Άντζελα Ρεσίτη

λογοθεραπεύτρια

Απόφοιτος Τμήματος Λογοθεραπείας, Α.Τ.Ε.Ι Πατρών

ΕΡΓΑΛΕΙΑ ΛΟΓΟΘΕΡΑΠΕΥΤΙΚΗΣ ΑΞΙΟΛΟΓΗΣΗΣ

Δοκιμασία Γλωσσικής Αντίληψης και Έκφρασης
Δοκιμασία Εκφραστικού Λεξιλογίου (ΔΕΛ)
Δοκιμασία Γλωσσικής και Πληροφοριακής Επάρκειας (Εικόνες Δράσης)

Πρωτόκολλο Λογοπεδικής Αξιολόγησης Σχολικής Ηλικίας (ΠΛΑΣΗ)
Αναπτυξιακό Προφίλ Κοινωνικής Επικοινωνίας

ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΕΙΣ

The GET permission Approach to Feeding

Το παιδί με δυσκολίες στην Αισθητηριακή Επεξεργασία. Από το πρόβλημα στην λύση.

Εκπαιδευτικό πρόγραμμα: Γενική θεματολογία ψυχικής υγείας παιδιών και εφήβου, διάρκειας 30 ωρών

Βασικό Σεμινάριο MAKATON

Πρωτόκολλο M.O.R.E: Ενσωματώνοντας το στόμα με αισθητηριακές και στασικές λειτουργίες 

Βασική Εκπαίδευση στην Εντατική Αλληλεπίδραση 

Πρόγραμμα Ψυχοεκπαίδευσης cygnet  

Κοινωνικές Ιστορίες 2.10 

Κύκλος εκπαιδευτικών- εποπτικών σεμιναρίων διάρκειας 50 ωρών

Πιστοποιημένος Χρήστης ρου Αναπτυξιακού Προφίλ Κοινωνικής Επικοινωνίας -ΑΠΚΕ
« Η Εκπαίδευση κοινωνικών και επικοινωνιακών δεξιοτήτων σε παιδιά με αυτισμό με την μέθοδο “VIDEO MODELING»
«Γλωσσικές Ιδιαιτερότητες σε άτομα με ΔΑΦ και υψηλό λεκτικό προφίλ»
«Χορήγηση, ερμηνεία &θεραπευτικός σχεδιασμός της Συστοιχίας Δοκιμασίων Γλωσσικής Ανάπτυξης για Παιδιά στην Ελληνική Γλώσσα»

T.E.A.C.C.H

Αναπτυξιακό προφίλ κοινωνικής επικοινωνίας – Το μοντέλο των κύκλων.

Teaching functional speech to non-verbal individuals with autism and related disabilities: Applied behavior analysis (A.B.A) and oral placement therapy (O.P.T).

Διαταραχή του φάσματος του αυτισμού: Διαχείριση της συμπεριφοράς και αυτογνωσία

Εισαγωγή στην παιδιατρική/ αναπτυξιακή δυσφαγία

ΕΡΕΥΝΗΤΙΚΗ ΔΡΑΣΤΗΡΙΟΤΗΤΑ

Αβράμπου Αγγελική- Μαρία, Ρεσίτη Αγγελική, Χατζηχρήστου Στέλλα,  «Διυποκειμενικές Γέφυρες στη Λογοθεραπευτική Πράξη», προφορική ανακοίνωση 14ο Πανελλήνιο- 1ο Διεθνές Συνέδριο Λογοθεραπείας Π.Σ.Λ, Μάιος 2021 


Voula Georgopoulos, Ph.D, Spiros Karagiannis, Angela Resiti, Elena Diamantopoulou, Styliani Zantidou, Georgia A. Malandraki, Ph.D CCC‐SLP, 2013 «Speaking Rates of Young Monolingual Greek Children», poster presentation at the ASHA Annual Convention, November 14-16, 2013 in Chicago, Illinois

Κωνσταντίνος Τσακίρης

εργοθεραπευτής

Εργοθεραπευτής, Απόφοιτος Α.Τ.Ε.Ι Αθηνών
Εκπαίδευση στην Παιδιατρική Εργοθεραπεία
Επιστημονικός συνεργάτης στο τμήμα εργοθεραπείας του γενικού νοσοκομείου Ασκληπιείο Βούλας
Εκπαίδευση στη μέθοδο TEACCH
Εκπαίδευση στην Λειτουργική Αναπτυξιακή Οπτομετρία
Xρήση του Αναπτυξιακού Ερωτηματολογίου Προσαρμοστικής Αντίδρασης, ΠΡΟΣΑΡΜΟΓΗ-ΠΡΑΞΗ-ΠΡΟΣΕΓΓΙΣΗ.
Εκπαίδευση στη μέθοδο WILBARGER
Πρωτόκολλο M.O.R.Ε
Εκπαίδευση στην Αισθητηριακή Ολοκλήρωση
Εκπαίδευση στην Παιδιατρική Δυσφαγία: Η Τεχνική GET PERMISSION”
Σεμιναριο Gravity
Sensory Babies

Ελένη Δανιηλίδη

ψυχολόγος, ειδική παιδαγωγός

Ψυχολόγος (Πρόγραμμα Ψυχολογίας, ΕΚΠΑ) 
Μεταπτυχιακές σπουδές "Συμβουλευτική στην Ειδική Αγωγή, εκπαίδευση και την υγεία", Πανεπιστήμιο Θεσσαλίας
Εκπαίδευση στις προβολικές  δοκιμασίες "Rorschach και ΤΑΤ" (Ινστιτούτο Ψυχικής Υγείας Παιδιών και Ενηλίκων Π.Σακελλαρόπουλος)
Εκπαίδευση στη "διάγνωση και συμβουλευτική ατόμων με μαθησιακές δυσκολίες" (Εταιρεία Ψυχοκοινωνικής Υγείας του Παιδιού και του Εφήβου Ε.Ψ.Υ.Π.Ε.)
Εκπαίδευση στην "αποκατάσταση ειδικών μαθησιακών δυσκολιών" (Εταιρεία Ψυχοκοινωνικής Υγείας του Παιδιού και του Εφήβου Ε.Ψ.Υ.Π.Ε.)
Πρόγραμμα Επιμόρφωσης "Ειδική Αγωγή και Μαθησιακές Δυσκολίες: Διάγνωση και Αξιολόγηση" (Αριστοτέλειο Πανεπιστήμιο Θεσσαλονίκης)
"Μαθησιακές Δυσκολίες 2: Τεχνικές Αντιμετώπισης" (DEREE)

Μαρία Συλίκου

λογοθεραπεύτρια

Τμήμα λογοθεραπείας, Τεχνολογικό Ίδρυμα Δυτικής Ελλάδος (Πάτρα)

Κατερίνα Νικολάου

λογοθεραπεύτρια -Ηi.K.E.R. Therapist

Απόφοιτη Τμήματος Λογοθεραπείας Α.Τ.Ε.Ι Καλαμάτας.

Εκπαίδευση στη μέθοδο "More Than Words®", The Hanen Program® for Parents of Children with Autism Spectrum Disorder

Εκπαίδευση στο Αναπτυξιακό Προφίλ Κοινωνικής Επικοινωνίας (ΑΠΚΕ) -  Το Μοντέλο των Κύκλων 

Εκπαίδευση στο πρόγραμμα "Palin PCI" για τη θεραπεία του τραυλισμού παιδιών προσχολικής ηλικίας

Παρακολούθηση σεμιναρίου «Το Παιχνίδι ως θεραπευτικό και εκπαιδευτικό εργαλείο για παιδιά με Δ.Α.Φ.» 

Εκπαίδευση στη μέθοδο "Κοινωνικές Ιστορίες 2.10"

Εκπαίδευση στη μέθοδο "Εντατική Αλληλεπίδραση"

​Παρακολούθηση βιωματικού εργαστηρίου "Πρώιμη Ανίχνευση Αυτισμού"​

Παρακολούθηση σεμιναρίου με θέμα "Βασικό Σεμινάριο Γλωσσικού Προγράμματος Makaton"​

Παρακολούθηση σεμιναρίου "Δομημένη Εκπαίδευση TEACCH"

Παρακολούθηση σεμιναρίου "Βασική Κατάρτιση στο PECS, Επίπεδο 1"

Βασιλινα Γαλανοπουλου

ψυχολόγος

Απόφοιτη του τμήματος Ψυχολογίας ΕΚΠΑ
Εργάζεται ως Ψυχοθεραπεύτρια με Ψυχαναλυτική προσέγγιση από το 2020.
Απόφοιτη του Μεταπτυχιακού Προγράμματος «Κλινικής Ψυχολογίας», του Πανεπιστημίου Αθηνών. 
Εκπαιδευμένη στην χορήγηση των παρακάτω ψυχομετρικών εργαλείων: SCL-90, WISC-III, WAIS-IV, H-T-P, BENDER VISUAL GESTALT, T.A.T, C.A.T, RORSCHACH

Πωλίνα Αναγνωστοπούλου

ψυχολόγος

Ψυχολόγος Τμήμα Ψυχολογίας, Αριστοτέλειο Πανεπιστήμιο Θεσσαλονίκης
Μεταπτυχιακό στη Διατομικη Δημιουργική Θεραπεία και Ανθρώπινη Ανάπτυξη, ΙΑΤΒΑ Βαρκελώνη
Εκπαίδευση στη κλινική ψυχοπαθολογία, Αιγινήτειο Νοσοκομέιο
Εκπαίδευση στη διάγνωση, αποκατάσταση και συμβουλευτική ατόμων με μαθησιακές δυσκολίες
Ειδίκευση στις προβολικες δοκιμασίες CAT  και TAT  για παιδιά και ενήλικες
Εκπαιδευόμενη στη Σύγχρονη Ψυχοθεραπεία στο Ινστιτούτο Σύγχρονης Ψυχοθεραπείας , ICPA

Χριστίνα Μπαλή

ψυχολόγος

Απόφοιτη του τμήματος Ψυχολογίας από το Πάντειο Πανεπιστήμιο Πολιτικών και Κοινωνικών Επιστημών. 
Έχει ολοκληρώσει το μεταπτυχιακό στη «Συμβουλευτική Ψυχολογία & Συμβουλευτική στην Ειδική Αγωγή, την Εκπαίδευση και την Ψυχική Υγεία» του τμήματος Ειδικής Αγωγής του Πανεπιστημίου Θεσσαλίας, παράρτημα Βόλου.
Έχει εκπαιδευτεί στη σύγχρονη σχεσιακή ψυχοδυναμική ψυχοθεραπεία, ICPA
Εργάζεται θεραπευτικά με ενήλικες, παιδιά και γονείς. 
Έχει παρακολουθήσει πλήθος σεμιναρίων (βιωματικών & θεωρητικών) και συνεδρίων στον τομέα της ψυχολογίας.