ομαδικά προγράμματα
Τα ομαδικά προγράμματα παιδιών απευθύνονται κυρίως σε παιδιά με δυσκολίες στις διαπροσωπικές σχέσεις, έλλειψη οριοθέτησης, έντονο ανταγωνισμό, χαμηλή αυτοεκτίμηση, δυσκολία ανάληψης πρωτοβουλίας και ρόλου μέσα στο σπίτι ή το σχολείο.
Ομάδες κοινωνικών δεξιοτήτων
Οι κοινωνικές δεξιότητες αποτελούν σημείο αναφοράς για τη σχολική, προσωπική και επαγγελματική ζωή των ατόμων. Η απουσία ή η έλλειψη αυτών των δεξιοτήτων μπορεί να οδηγήσει στην απομόνωση, τη σχολική αποτυχία και διαρροή με αποτέλεσμα προβλήματα στη ζωή του παιδιού Έρευνες αποδεικνύουν ότι τα κοινωνικά απομονωμένα παιδιά μπορούν να διδαχθούν δεξιότητες που αυξάνουν τις κοινωνικές του επαφές και την αποδοχή από τους γύρω τους.
Ομάδες κοινωνικής - συναισθηματικής ανάπτυξης
Οι ομάδες απευθύνονται σε παιδιά με κοινωνικές και συναισθηματικές δυσκολίες, εξαιτίας περιβαλλοντικών παραγόντων (π.χ διαζύγιο, πένθος, αλλαγή περιβάλλοντος κ.α) ή ιδιοσυγκρασιακών παραγόντων (π.χ εσωστρέφεια). Οι ομάδες προσφέρουν ένα ασφαλές πλαισιο έκφρασης συναισθημάτων, ευκαιρίες συνεργασίας και αυτογνωσίας. Αποτελούνται από 2- 4 συνομήλικα παιδιά με απόκλιση 1ος έτους με παρόμοιες δυσκολίες και συντονίζονται από έναν ψυχολόγο.
Ομάδες εφήβων
Οι ομάδες απευθύνονται σε παιδιά με κοινωνικές και συναισθηματικές δυσκολίες, εξαιτίας περιβαλλοντικών παραγόντων (π.χ διαζύγιο, πένθος, αλλαγή κ.α) ή και ιδιοσυγκρασιακών παραγόντων (π.χ εσωστρέφεια).Οι ομάδες προσφέρουν ένα ασφαλές πλαισιο έκφρασης συναισθημάτων, ευκαιρίες συνεργασίας και αυτογνωσίας.
ψυχολογική
υποστήριξη
Η ψυχολογική υποστήριξη παρέχεται σε παιδιά και εφήβους από εξειδικευμένους ψυχολόγους, προκειμένου να αντιμετωπιστούν ψυχολογικές δυσκολίες και προβλήματα με τα οποία έρχονται αντιμέτωπα.
συμβουλευτική
γονέων
Η συμβουλευτική γονέων έχει στόχο να ενδυναμώσει το ρόλο κάθε γονέα ώστε ο ίδιος να είναι σε θέση να βοηθήσει το παιδί να ωριμάσει συναισθηματικά, να αντιμετωπίσει αποτελεσματικά τις δυσκολίες του και τελικά να αυτονομηθεί.
ψυχοθεραπεία εφήβων
Οι έφηβοι έχουν την ανάγκη να διαμορφώσουν οριστικά την ταυτότητα τους, να γίνουν ένα μοναδικό, ξεχωριστό και ώριμο άτομο. Είναι αντιμέτωποι με τη μετάβαση από την παιδική στην ενήλικη ζωή και βιώνουν μεγάλες αλλαγές.
εργοθεραπεία
H παιδιατρική εργοθεραπεία ως επιστήμη ασχολείται με παιδιά που παρουσιάζουν αδυναμία ή δυσχέρεια σε κάποιο τομέα ανάπτυξης (αισθητικοαντιληπτικό, κινητικό, κοινωνικό, ή γνωστικό) ή μειονεκτούν στις καθημερινές δραστηριότητες (ένδυση, απόδυση, σίτιση, προσωπική υγιεινή, χρήση τουαλέτας).
λογοθεραπεία
Λογοθεραπεία είναι η επιστήμη που ασχολείται με τις διαταραχές επικοινωνίας (λεκτική και μη), λόγου, ομιλίας, φωνής και μάσησης – κατάποσης παιδιών, εφήβων και ενηλίκων, όποια κι αν είναι η αιτία αυτών των διαταραχών: νευρολογική, εξελικτική ή λειτουργική.
μαθησιακές δυσκολίες
Ο όρος Ειδικές Μαθησιακές Δυσκολίες αναφέρεται σε ανομοιογενείς δυσκολίες που είναι δυνατόν να επηρεάσουν την ανάγνωση, την ορθογραφία, τα μαθηματικά, την κρίση και γενικότερα την ικανότητα του παιδιού για μάθηση. Δεν οφείλονται σε αρνητικούς ψυχοπεριβαλλοντικούς παράγοντες ή σε χαμηλή νοημοσύνη.